Boekhouder Den Haag. NEBTAX is dé online boekhouder Den haag.
Op zoek naar online samenwerking met een boekhouder Den Haag?
NEBTAX staat als Boekhouder Den Haag voor jou klaar om je online boekhouding te regelen.
Boekhouder Den Haag
NEBTAX staat als Boekhouder Den Haag voor jou klaar om je boekhouding online te regelen. Of je nu een zzp’ er bent, MKB of een BV, bij NEBTAX werken we er hard aan om onze klanten tevreden te houden.
We bieden uitgebreide boekhoudservices die zijn ontworpen om de financiën van onze klanten onder controle te houden. We zijn toegewijd aan klanttevredenheid en bereid om een stapje extra te doen om jouw bedrijf en vertrouwen te verdienen. We zijn trots op onze aandacht voor detail in alles wat we doen, en we staan klaar om onze vaardigheden en kennis in te zetten voor jou en onze klanten.
Het bijhouden van financiële transacties kost behoorlijk wat tijd, energie en geduld. Als ondernemer heb je nog veel meer op je bord. Dus wees niet bang om al dat rekenwerk en papierwerk bij te houden. Onze boekhouddiensten zijn ontworpen om jouw leven gemakkelijker te maken, zodat jij je kunt concentreren op waar je goed in bent.
Waarom kiezen voor NEBTAX boekhouder Den Haag?
Sinds de oprichting maken wij een constante groei door dankzij onze tevreden klanten. Wij bieden boekhoudkundige en financiële diensten in Den Haag tegen redelijke tarieven. Veel klanten hebben geprofiteerd van onze boekhoudservice op maat.
NEBTAX is een professionele firma die boekhouddiensten aanbiedt in Den Haag en zorgt ervoor dat jouw boekhouding goed wordt onderhouden, wat tijd bespaart en daardoor de productiviteit van jouw bedrijf verhoogt. Wij leveren consistente en volwaardige diensten, zodat jouw geest vrij is om het echte werk van het bedrijf te doen.
Online samenwerken met NEBTAX. Dé boekhouder Den haag
NEBTAX heeft slimme boekhoudsoftware waarmee wij ervoor kunnen zorgen dat jij gemakkelijk je boekhouding kunt bijhouden. Met deze software kun je in één oogopslag zien wat de status is van jouw omzet, kosten, btw-status en de openstaande facturen.
Ontvang je een bonnetje? Maak een foto en sla deze automatisch op in jouw administratie. Ontvang je facturen via de e-mail? Geen probleem, deze kun je direct van jouw e-mail downloaden naar jouw administratie. De facturen worden digitaal bewaard en je kan altijd de facturen bekijken. Op deze manier zorgen wij er samen makkelijk voor jouw boekhouding altijd klopt.
Wat kunnen wij voor jou betekenen als online boekhouder Den Haag?
Ieder kwartaal worden de btw-aangiften opgesteld. De belastingaangiften worden eerst gecontroleerd door onze fiscalisten en vervolgens definitief ingediend bij de Belastingdienst.
Verder regelen wij dat de aangifte inkomstenbelasting tijdig ingediend wordt. Zo worden de belastingaftrekmogelijkheden volledig benut.
Onze salarisadministrateurs verzorgen de loonstroken correct en snel! Met het uitbesteden van uw administratie aan NEBTAX bespaart u ook geld. Wij verzorgen uw salarisadministratie voor een bedrag van € 8,- per werknemer per maand. Dat is inclusief de aangifte loonheffingen en de jaaropgave.
Als u de salarisadministratie uitbesteedt, wilt u er verder geen omkijken naar hebben. U levert per e-mail de gewerkte uren en dagen en binnen 3 dagen sturen wij uw loonstroken en de aangifte loonbelasting naar u toe.
Diensten van NEBTAX boekhouder Den Haag
Het maakt niet uit of je werkt als ZZP’er, in een start-up, eenmanszaak, MKB, V.O.F. of B.V., wij kunnen veel voor jou betekenen. Hier zijn enkele van de taken die wij als boekhouder voor jou zouden kunnen uitvoeren:
- Inrichting administratie
- Verwerking van inkoopfacturen
- Verwerking van verkoopfacturen
- Verwerking van kas en bank
- Jaarrekening opstellen
- Aangifte omzetbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting
- Chat/E-mail support
Tarieven NEBTAX Boekhouder Den haag
- U bespaart minimaal € 500,- per jaar. Bekijk hier onze tarieven
Meer informatie nodig?
U kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. NEBTAX staat voor professionaliteit en betrouwbaarheid. Wij bieden een gratis kennismakingsgesprek aan! In dit gesprek geven wij toelichting over onze werkwijze en tarieven. Op onze website is het mogelijk om via een contactformulier met ons een afspraak in te plannen. Uiteraard kunt u ook zelf meteen uw afspraak inplannen bij ons. Voor algemene informatie over starten met een eigen zaak verwijzen wij u ook naar de site van de Belastingdienst.
Na uw aanmelding nemen wij contact met u op voor een aanmeldingsgesprek. Tijdens dit gesprek beantwoorden wij uw vragen en maken wij onderling afspraken. Indien u klant wil worden, dan brengen wij de nodige documenten op orde en gaan wij uw boekhouding inrichten om van start te kunnen gaan. U krijgt van ons uw inloggegevens en kunt direct beginnen!